woensdag 9 december 2020

NIEUW 2020


Goedemiddag,

Het is weer een poosje stil geweest hier. Maar ik heb niet stil gezeten, de pre-order voor demonstratrices is weer begonnen, en ik heb weer hele leuke dingen in huis.

Ik wil vandaag een kaartje laten zien, dat ik gemaakt heb met materialen uit de nieuwe voorjaar/zomergids 2021.

De set waaruit deze stempeltjes komen heet: SWEET STRAWBERRY. Er is een bijbehorende pons verkrijgbaar die de gave aardbeitjes en kleine bloemetjes uitponst.

Heel erg gaaf, is dat wanneer je voor € 60,-- een bestelling plaatst, je een exclusieve stempelset of papierset uit mag zoeken.

Een van de papiersets heb ik gebruikt om dit gave doosje te beplakken. Ook hier het aardbeitje uitgeponst en in 3-d op het doosje geplakt. Ook deze doosjes (formaat mega-luciferdoosjes) zijn vanaf januari in het assortiment.


vrijdag 15 en zaterdag 16 januari 2021 wil ik graag weer OPEN DAGEN houden. Hoe ik dat op dat moment kan doen, kan ik nu nog niet overzien. Op deze dagen kun je de nieuwe gids en de SALE-A-BRATION gids weer gratis ophalen.

 

FIJNE FEESTDAGEN toegewenst!


1 opmerking: