donderdag 9 april 2015

Petal Potpourri

Wie kent ze niet? De lieve stempeltjes van Petite Petals? Wie heeft ze niet? Die lieve stempeltjes van Petite Petals?
Nou, ze kunnen via mij besteld worden. Er is ook een bijpassende pons bij: de petite petals punch.
En deze punch heb ik gebruikt om het kleine witte bloemetje te maken, bovenop de grote bloem.

Die grote bloem dat is de PETAL POTPOURRI, een soortgelijke stempelset maar dan met grote bloemen........maar ook een bijpassende pons: de Flower Medallion Punch.
Deze set is nu verkrijgbaar tot 1 juni in een bundel: dus stempelset en pons voor samen € 37,95 (clear stamps).

Ik heb de Petal Potpourri bloem gestempeld in Melon Mambo en nogmaals in Old Olive (voor de blaadjes.
De gestreepte achtergrond heb ik gemaakt m.b.v. een ribbelmaker en daarna beinkt met Memento Black inkt. Zo leuk om te doen. De tekst is uit de stempelset: BRAVO. Het idee heb ik op Pinterest gezien bij Brandi's Cards - een demo uit de USA, en ik heb er m'n eigen draai aan gegeven.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit Mieke zo met die ribbelmaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je. ik heb er al diverse kaartjes mee gemaakt. Geinig istie

    BeantwoordenVerwijderen