dinsdag 27 september 2016

GIFT BAG punch board

 Binnen 10 minuten maak je zo'n geweldig cadeaudoosje met het GIFT BAG punch board. Met een stukj DSP van 30 cm. breed is het zo voor elkaar.
Ik bestel er graag eentje voor je. Ze kosten € 23,-- per stuk.
Je kunt doosjes maken in 3 verschillende breedtes, de hoogte kun je zelf bepalen, zo kun je er vanalles in doen. In deze gaat dus een cadeaubon, voor iemand die binnenkort jarig is. Dat had je waarschijnlijk al gezien aan het label wat ik erop heb bevestigd met een leuk Ribbon Rushed lintje in de kleur Flirty Flamingo, dat ik later aan de achterkant vastgeplakt heb met een dimensional.
Zoooo leuk om te maken deze doosjes.
Wil je eens zien hoe ik ze maak, hoe simpel het is, laat het me weten, ik geef graag een demo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten