woensdag 15 november 2017

CENTRE STAGE / ONSTAGE 10-11 november UTRECHT

Zo, terug van een superweekendje UTRECHT!
Vrijdagochtend met de trein naar Utrecht om in de Jaarbeurs de repetities te gaan doen van de presentatie die ik mocht geven op ONSTAGE.
Dit was allemaal behoorlijk geheim, zelfs de presenters hadden geen contact met elkaar gehad van te voren.



's-avonds was er voor demonstrators met de titel Silver Elite of hoger een training en een heerlijk diner. Het was voor mij de eerste keer dat ik daarbij was met slechts 25 andere demonstrators. Heel gezellig avondje.
De lege tafels achter deze tafel waren alvast keurig gedekt voor de volgende dag, waar meer dan 200 demo's kwamen te zitten.



Direct na mijn Walk of Fame over het podium(ik ben net van het podium af haha), wegens het behalen van de titel Silver Elite, mocht ik mijn presentatie doen, met een van de nieuwe suites die in de voorjaar/zomer catalogus komt te staan.
Ik vond het een hele eer om te mogen doen en ook een uitdaging om je gemaakte projecten op zo'n groot scherm achter je te zien. SUper! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten