donderdag 4 januari 2018

Launch Party / Open Dag 12 januari

hallo iedereen,

Ik wil iedereen een gezond, creatief 2018 wensen.
Neem tijd voor jezelf: a stamp a day - keeps the doctor away!
Flauwekul natuurlijk, maar stempelen werkt wel therapeutisch!

12 januari is DE dag dat jullie de nieuwe Voorjaar/Zomer gids van STAMPIN' UP! weer gratis op kunnen halen bij mij thuis, gezellig een bakje koffie/thee kunnen drinken. 

Hier een heel klein stukje van de Make&Take die je kunt maken op 12 januari. We gaan aan de slag met een soort magisch poeder waar je prachtige kleurencombinaties van kunt maken. Dit magische poeder is dus ook te bestellen en staat in de nieuwe gids.
Het is slechts één van de vele combinaties die mogelijk zijn. Misschien heb ik je nieuwsgierig gemaakt.

Het is even stil geweest hier, de meesten weten wel waarom, maar de spaarzame minuten die ik over had, heb ik benut om voorbeeldjes te maken met al het moois uit de nieuwe gids.

Een selectie van al het nieuws hiervan ligt al te wachten in mijn SU-hok, zoals mijn mannen het noemen.

Ook de nieuwe Sale-a-Bration gids ligt klaar en een klein kadootje voor iedereen die een bestelling plaatst.

NOG EEN REMINDER:
27 januari zijn er nog plaatsjes vrij op de stempelmiddag die Adrina, Lilian en ik organiseren in het Dorpshuis d'n Ostpit te Oudelande.
Uiteraard gaan we aan de slag met materialen en stempelsets uit de nieuwste catalogus.

Geef je z.s.m. bij me op als je dit evenemtent mee wilt maken. Alleen de huisgemaakte APPELTAART is al een reden om in te schrijven :)
Kosten € 17,50
tijd  13.30 - 16.30 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten