woensdag 11 april 2018

SWAP

 Swaps zijn handgemaakte kaartjes oid, die je ruilt met collega-demonstrators!
De bovenste swapjes (voor mijn teamleden) zijn net iets anders dan de onderste. Er zat een blok zeep bij, dat precies bij het kaartje paste.
De kaartjes maakte ik met zwart/wit papier, waar ik nog wat takjes en bloemetjes toevoegde in andere kleuren. De papieren rietjes, die ik door de helft knipte, plakte ik vast met tear and tape. Ik ponste de daisy 2x uit en plakte die op de rietjes. Alles geplakt op een zwarte achterkant, waar ik mijn naam opzette en de details van het kaartje.

Ik had deze keer niet zo heel veel tijd, maar had er ruim 20 gemaakt en deze dus geruild. Er staat een mandje bij mij waar ik ze allemaal in bewaar: ben je binnenkort hier, dan kun je lekker ideeën opdoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten