vrijdag 26 oktober 2018

Dandelion Wishes

het is weer al even geleden dat ik een kaartje postte op dit blog.
Ik heb gisteravond een kaartje gemaakt met de set: Dandelion Wishes.
De bloemetjes heb ik met versamark gestempeld op Basic Gray cardstock.
Daarna heb ik white embossingpowder eroverheen gestrooid en met de heattool verwarmd.
Met een blends in een zacht roze kleur heb ik de hartjes van de bloemetjes gekleurd. Dit kan heel goed over het geembosste heen. Achter et kaartje een matje geplakt in dezelfde kleur roze (blushing bride)
Tekstje uit de set Van Alles Wat!

Wil je meer weten over embossen?
Laat het me weten, ik wil nl. binnenkort een workshop embossen inplannen.
Dit is zo'n leuke techniek om op donkere kleuren cardstock te stempelen.

Fijne dag nog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten