zaterdag 16 februari 2019

2019

het is echt al een hele tijd geleden dat ik een blogpostje heb geschreven.
Er is zoveel gebeurd in december en januari.

Maar...…. de Stampin' Up! SALE-A-BRATION is in volle gang. Hierover heb ik in de laatste nieuwsbrief al geschreven. Ook de nieuwste voorjaar/zomercatalogus ligt er weer.
Ontvang je geen nieuwsbrief, of een catalogus, maar wil je er wel l ontvangen, laat het me weten: miekeopthof@zeelandnet.nl
Dan voeg ik je toe.


Enfin, er is dus een SAB-brochure uitgekomen begin januari. Nu vanaf gisteren is er een 2e release uitgegeven, dat wil zeggen nieuwe gratis items bij een bestelling van € 60,--.
met de nieuwe embossingfolder die je gratis kan krijgen, hebben we afgelopen week bij Koffie & Kaart dit kaartje gemaakt. Het was zo leuk om te doen, met een sponsje wrijf je de inkt als het ware in de bloemetjes. Deze folder heeft een diep reliëf. De basiskaart was van Gray Granite. De kleuren inkt: Gorgeous Grape, Flirty Flamingo en Soft Sea Foam. Een bijpassend lintje erbij...…..

Ik maakte zelf nog een doosje in wat andere kleuren, daarin gaan straks een aantal kaartjes die ik maak met dezelfde embossingfolder en kleuren.

Hiervoor pakte ik Flirty Flamingo en Crumb Cake



Geen opmerkingen:

Een reactie posten