donderdag 2 januari 2020

2020 nieuwe voorjaarsgids en SALE-A-BRATION

Een heel gelukkig, gezond en creatief 2020.

Bij STAMPIN' UP! gaan we goed van start:

3 januari begint de SALE-A-BRATION.
Wat een actie: bij bestelling van € 60,-- uit de lopende en nieuwe voorjaarsgids kun je een gratis item kiezen uit de sale-a-bration-brochure.
En daar staat hele gave dingen in.

Je kunt de brochure en de nieuwe voorjaarsgids bij mij ophalen op 10 januari (15.00 - 21.00) en 11 januari (10.00 - 12.30) tijdens mijn   OPEN DAGEN.

kom langs en maak een gratis MAKE & TAKE met de nieuwste materialen

hier alvast een kaartje en wat labels die ik gemaakt heb met de nieuwe set: BONANZA BUDDIES BUNDLE
Een hele leuke bundel, bestaande uit een leeuwtje, een toekan en een panda.
Morgen laat ik een kaartje zien met de panda. Bij de framelits zit deze leuk label-die met een heel leuk gestikt randje.
Bij de bundle is ook heel gaaf DSP te verkrijgen en nog veel meer accessoires.
10 en 11 jan. ligt alles van deze suite uitgestald. De tekstjes komen uit (ook) een nieuwe stempelset: LABEL ME BOLD.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten