donderdag 12 juli 2018

STEMPELBUFFET 20 oktober

Zet het alvast in de agenda:

STEMPELBUFFET op 20 oktober van 13.00 - 16.30 uur in PARTYCENTRUM LANDLUST te NIEUWDORP

Dat gaat een hele leuke middag worden, je kunt verschillende kaarten maken bij de zeeuwse SU-meisjes (dat zijn de dames uit mijn team en ik).
Neem je moeder, je vriendin, je buurvrouw, je dochter (het maakt niet uit wie) lekker mee, en geniet van deze middag.
Het kost slechts € 10,-- voor deze middag.
Er is natuurlijk ook koffie/thee en wat lekkers.

Wat jullie precies kunnen maken, blijft nog even een verrassing.


Ondanks het warme weer, moet er af en toe toch gestempeld worden. Zo heb ik met mijn nieuwe favoriete kleuren, 2 hele simpele kaartjes gemaakt.
Ik gebruikte hiervoor de stempelset POP OF PETALS, een gloednieuwe set met hele leuke bloemen. Er is een bijpassende pons bij om de bloemen uit te ponsen. Ik heb vandaag gekozen voor een klein blaadje dat bij de bloemen hoort. Als basis voor de kaart koos ik het nieuwe GRAY GRANITE. Dat vind ik zo'n mooie kleur. De bovenste kaart heb ik verder gestempeld met Pink Petal en Soft Sea Foam. Dat vind ik een bijzondere kleurencombinatie die ik vaker zal gebruiken.
De onderste kaart heb ik verder gestempeld met Gorgeous Grape en Pool Party.
Zien jullie het kruistteek-randje dat ik met de Bigshot gemaakt heb, naast het gestempelde panel?
Dat komt uit de nieuwe framelitsset: STITCHED LABELS FRAMELITS.
Supergave framelits: zoek het maar eens op in de dikke catalogus 2018-2019.
Heb je deze gids nog niet, laat het me weten, dan kan ik er 1 voor je reserveren.

Omdat het nu nogal zomers is, staat alles een beetje op een lager pitje. Maar ik heb nog hele leuke ideeën uitgewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten