donderdag 2 augustus 2018

even bijpraten

Het is hier een beetje druk, we zitten midden in de pruimenpluk. Iedere dag moeten de rijpe pruimen geplukt worden en worden verdeeld over de stalletjes en naar de groentehandelaar worden gebracht.

Toch probeer ik af en toe toch even in "mijn hok" te gaan zitten en een kaartje te maken.
Dit kaartje heb ik gemaakt met een zeer exclusieve set, die STAMPIN' UP! uit heeft gebracht en die alleen in de maand augustus te verkrijgen is. Het is een set met veel stempels en een hele mooie framlitset met stikrandjes zie de foto onder mijn kaartje.


Wil je meer weten over deze actie, laat het me weten, ik kan er alles over vertellen!
dubbelklik je op het plaatje, dan opent het in een groter venster!


Dan zijn er in augustus  weer BONUS DAYS, het plaatje hieronder spreekt voor zich.
Bij aanschaf van de complete bundel van hierboven (Color Your Season) heb je al recht op een voucher, d.w.z. korting op een bestelling in september van € 6,--.

Op 7 en 8 september houd ik weer OPEN DAGEN: je moet er misschien niet aan denken, maar de herfst/winter catalogus ligt dan weer voor iedereen klaar. Er staan weer hele leuke dingen in zoals altijd, o.a. een aantal nieuwe sets met daarin Nederlandse Teksten.

Over Nederlandse Teksten gesproken: op 22 september is er weer een stempeldag in Stelleplas, zoals jullie misschien al weten, we hebben al best wat aanmeldingen, maar er zijn ook nog enkele plaatsen vrij. Deze dag gebruiken we op de mooie kaartjes die we al hebben voorbereid, uitsluitend Nederlandse teksten.
Wil je er deze dag bijzijn: wacht niet te lang en geef je op, via mail, tel of een berichtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten